Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):46-54 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.8

Prínos a význam CRM pri zvyšovaní efektívnosti vybraného sieťového podniku

Mariana Strenitzerová
Žilinská Univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: September 30, 2006  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Strenitzerová, M. (2006). Prínos a význam CRM pri zvyšovaní efektívnosti vybraného sieťového podniku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod1(3), 46-54. doi: 10.26552/pte.C.2006.3.8
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. CHLEBOVSKÝ, V.: CRM - Řízení vztahů se zákazníky, Computer press Brno, 2005, ISBN 80-251-0798-1
  2. MALACH, J.: Hodnocení vztahu se zákazníky - klíč k úspěchu CRM, Moderní řízení 12/2004, Economia, a.s. Praha, ISSN 0026-8720
  3. VACULÍK, J. - KRUPA, M.: Jednoduchá aplikácia eCRM v prostredí WWW (4), AT&P journal. - ISSN 1335-2237. - Roč. 11, č. 7 (2004), s. 104-105. Prejsť k pôvodnému zdroju...

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.