Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):30-34 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.7

Postup plánovania kvality poštových služieb podľa Juranovej metodiky

Stanislava Valovičová
Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: September 30, 2006  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Valovičová, S. (2006). Postup plánovania kvality poštových služieb podľa Juranovej metodiky. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod1(4), 30-34. doi: 10.26552/pte.C.2006.4.7
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ČOREJOVÁ, T. - ROSTÁŠOVÁ, M.: Diagnostický postup v manažérstve kvality v pošte. Žilina: EDIS - vydavateľstvo ŽU, 1999. 94s. ISBN 80-7100-619-X
  2. PLURA, J.: Plánovaní a neustálé zlepšování jakosti. Praha: Computer Press, 2001. 244 s. ISBN 80-7226-543-1
  3. www.ueapme.com

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.