Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2006 (roč. 1), číslo 4

Podnikanie: Slovensko verzus zvyšok V4

Pavel Kaštánek, Michal Gregorička

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):1-6 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.1  

Medzinárodná administratívna spolupráca v oblasti DPH

Pavel Kaštánek, Katarína Isteníková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):7-10 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.2  

Analýza trhu s informačno-komunikačnými technológiami na Slovensku

Iveta Kremeňová, Martina Kováčiková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):11-14 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.3  

Internetový virálny marketing - moderná metóda získavania zákazníkov

Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):15-19 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.4  

Význam a perspektíva listových zásielok

Lucia Madleňáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):20-25 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.5  

Moderný strategický prístup k inováciám

Mariana Strenitzerová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):26-29 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.6  

Postup plánovania kvality poštových služieb podľa Juranovej metodiky

Stanislava Valovičová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):30-34 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.7  

Ázijské opcie

Lucia Vrábelová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):35-40 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.8  

Earned value management

Martina Kováčiková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):41-44 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.9