Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):26-29 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.6
Moderný strategický prístup k inováciám
- Žilinská Univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- VLČEK, R.: Hodnotový management inovací. Moderní řízení, 3/2006, ISSN 0026-8720
- KOŠTURIAK, J. - DEBNÁR, R.: Principy "lean" a inovace. Moderní řízení, 7/2006, ISSN 0026-8720
- VACULÍK, J. - KRUPPA, M.: Obchodný model novej ekonomiky. Logistika 2/2006, ISSN 1211-0957
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


