Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):26-29 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.6

Moderný strategický prístup k inováciám

Mariana Strenitzerová
Žilinská Univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: September 30, 2006  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Strenitzerová, M. (2006). Moderný strategický prístup k inováciám. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod1(4), 26-29. doi: 10.26552/pte.C.2006.4.6
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. VLČEK, R.: Hodnotový management inovací. Moderní řízení, 3/2006, ISSN 0026-8720
  2. KOŠTURIAK, J. - DEBNÁR, R.: Principy "lean" a inovace. Moderní řízení, 7/2006, ISSN 0026-8720
  3. VACULÍK, J. - KRUPPA, M.: Obchodný model novej ekonomiky. Logistika 2/2006, ISSN 1211-0957

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.