Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):23-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.5
E-mail marketing a možnosti jeho využitia
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: September 30, 2007 Zobraziť citáciu
Referencie
- ČOREJOVÁ, T., MAJERČÁKOVÁ, M.: K vybraným problémom postavenia zákazníka na info-komunikačných trhoch, In: Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '04 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : I. časť : 6.-7. október 2004, Rajecké Teplice, Slovenská republika. - Žilina: Žilinská univerzita, 2004. - ISBN 80-8070-310-8. - S. 70-74.
- KREMEŇOVÁ, I., ROSTÁŠOVÁ, M..: Marketing v službách, Marketingový informačný systém, EDIS, ŽU v Žiline, 2006, ISBN 80-8070-358-2
- MADLEŇÁK, R.: Analýza foriem internetovej reklamy - e-mailová reklama, In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod: elektronický odborný časopis zameraný na problematiku poštových a telekomunikačných podnikov a oblasť elektronického obchodovania. - ISSN 1336-8281. - Roč. 1, č. 3 (2006), s. 28-33.
Prejsť k pôvodnému zdroju... - MADLEŇÁKOVÁ, L.: K problematike hodnotenia spokojnosti zákazníka, In: POSTPOINT 2005 : medzinárodná konferencia zástupcov poštových správ a univerzít. Katedra spojov, ŽU Žilina, 2005, ISBN 80-8070-454-6. - S. 148-153
- PRŮŠA, P.; DRAHOTSKÝ, I. Marketing dodavatelských vztahů v době internetu. Nákupní procesy B2B v dalším tisíciletí. 2004. Pardubice..
- VACULÍK, J.: Marketing v prostredí internetu, In: Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie KIT 2003 - Komunikačné a informačné technológie : 26.-28. novembra 2003 Jánska Dolina, Liptovský Mikuláš. - V Liptovskom Mikuláši: Vojenská akadémia, 2003. - ISBN 80-968711-4-5. - S. 7-11.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


