Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2007 (roč. 2), číslo 2

SPAM - horúci problém internetového sveta

Andrea Belanová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):1-3 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.1  

Poisťovacie podvody

Alena Košťálová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):4-11 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.2  

Liberalizácia poštových trhov

Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):12-17 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.3  

TELEWORKING a komunikačné technológie

Milan Kubina, Viliam Lendel

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):18-22 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.4  

E-mail marketing a možnosti jeho využitia

Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):23-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.5  

Zásahy štátu v oblasti politiky hospodárskej súťaže na trhu elektronických komunikácií

Lucia Madleňáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):28-37 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.6  

Poskytovanie internetových služieb malým firmám v lokalite Žilina

Margita Majerčáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):38-41 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.7  

Parciálne členenie marketingových stratégií

Michal Martinka, Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):42-47 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.8  

Outsourcing v riadení ľudských zdrojov - áno či nie?

Mariana Strenitzerová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):48-55 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.9  

Internetový hosting (webhosting) a doménové služby

Juraj Vaculík, Emil Fraštia

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):56-60 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.10  

Tvorba portfólia

Oľga Zajasenská, Lucia Tokarčíková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):61-64 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.11