Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):61-64 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.11

Tvorba portfólia

Oľga Zajasenská, Lucia Tokarčíková
Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: September 30, 2007  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Zajasenská, O., & Tokarčíková, L. (2007). Tvorba portfólia. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod2(2), 61-64. doi: 10.26552/pte.C.2007.2.11
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. CHOVANCOVÁ, B. - JANKOVSKÁ, A. - KOTLEBOVÁ, J. - ŠTURC, B.: Finančný trh. Bratislava: EUROUNION, 2002, ISBN 80-88984-31-9
  2. SHARPE, W. F. - ALEXANDER, G. J.: Investice, Praha, Victoria Publishing, 1994, ISBN 80-85605-47-3

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.