Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):41-48 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.8

Úloha komunikácie pri zmene v podniku

Jaroslava Vidová, Gabriel Kádár, Marek Vida
Technická univerzita v Košiciach, Strojnícka fakulta, Katedra manažmentu a ekonomiky, Němcovej 32, 042 00 Košice

Uverejnené: September 30, 2007  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Vidová, J., Kádár, G., & Vida, M. (2007). Úloha komunikácie pri zmene v podniku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod2(4), 41-48. doi: 10.26552/pte.C.2007.4.8
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ADAIR, J.: Efektivní komunikace, Alfa Publishing 2004, Praha, ISBN 80-86851-10-9.
  2. DEVITO, A.J.: Základy mezilidské komunikace, Grada Publishing 2001, Praha, ISBN 80-7169-988-8.
  3. FERJENČÍK, J.: Komunikácia v organizáciách, Ekonóm 2001, Bratislava, ISBN 80-225-1415-2.
  4. MIHOK, J. - VIDOVÁ, J.: Riadenie krízy na pracovisku. In: Medzinárodná vedecká konferencia "Manažment ľudského potenciálu v podniku", KPH Drevárska fakulta TU Zvolen, Zvolen 2006, ISBN 80-228-1585-3, s. 125-130.
  5. MIHOK, J. - VIDOVÁ, J.: Riadenie podniku v kríze. Košice : SjF TU v Košiciach, 2006. ISBN 80-8073-533-6.
  6. MIKULAŠTÍK, M.: Komunikační dovednosti v praxi, Grada Publishing 2003, Praha, ISBN 80-247-0650-4.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.