Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2007 (roč. 2), číslo 4

Kundenzufriedenheit als Unternehmensziel

Thomas Bader, Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):1-5 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.1  

Telemarketing - efektívna forma priameho marketingu

Milan Kubina, Viliam Lendel

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):6-10 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.2  

Kľúčové faktory vedúce k transformácii poštového sektoru so zreteľom na rozvoj informačno-komunikačných technológií

Radovan Madleňák, Lucia Madleňáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):11-15 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.3  

Preskúmavanie rozhodnutí Telekomunikačného úradu SR podľa zákona č. 610/2003 Z.z. o elektronických komunikáciách v platnom znení

Branislav Olšák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):16-21 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.4  

Vplyv výstavby okruhu na algoritmické a postalgoritmické členenie doručovacích rajónov

Michal Pavličko, Daniela Šusteková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):22-28 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.5  

Návrh zavedenia systému personálneho controllingu v Slovenskej pošte, a.s.

Mariana Strenitzerová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):29-35 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.6  

Vplyv nákladov poisťovne na bežnú splátku brutto poistného

Lucia Švábová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):36-40 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.7  

Úloha komunikácie pri zmene v podniku

Jaroslava Vidová, Gabriel Kádár, Marek Vida

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(4):41-48 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.4.8