Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(2):43-46 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.2.7
Využitie internetu v marketingovom výskume
- Katedra menežérskych teórií, FRI, ŽU
Uverejnené: September 30, 2008 Zobraziť citáciu
Referencie
- KOZEL, R.: MODERNÍ MARKETINGOVÝ VÝZKUM. PRAHA: GRADA PUBLISHING. 2006. ISBN 80-247-0966-X
- RICHTEROVÁ, K.: MARKETINGOVÝ VÝSKUM. BRATISLAVA: EKONÓM. 2005. ISBN 80-225-2064-0
- MATEIDES, A., ĎAĎO, J.: SLUŽBY. BRATISLAVA: EPOS. 2002. ISBN 80-805-7452-9
Prejsť k pôvodnému zdroju... - PŘIBOVÁ, M.: MARKETINGOVÝ VÝZKUM V PRAXI. PRAHA: GRADA PUBLISHING. 1996. ISBN 80-7169-299-9
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


