Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(4):29-32 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.4.6

Nekončiaca implementácia metódy Six Sigma v spoločnosti

Anna Paďourová
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: September 30, 2008  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Paďourová, A. (2008). Nekončiaca implementácia metódy Six Sigma v spoločnosti. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod3(4), 29-32. doi: 10.26552/pte.C.2008.4.6
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. PANDE, P., NEUMANN, R. P., CAVANAGH, R. R.: Zavádíme metodu Six Sigma, Brno 2002
  2. TOŠENOVSKÝ, J.: Strategie Six Sigma s využitím Balanced Scorecard. Elektronická učebnica na CD. Ostrava. Dom techniky, 2003
  3. JANEČEK, Z.: Six Sigma trochu jinak, Svět jakosti 1, 2002
  4. HERGENRÖDER, E., BACHMANN, F., VACULÍK, J.: Marketing and quality attributes in different structure and services providing by consultant office. ŽU v Žiline. Ekonomicko-manžérske spektrum. ISSN 1337-0839. v tlači
  5. ROSTÁŠOVÁ, M., KREMEŇOVÁ, I.: Marketing v službách - Algoritmy marketingových činností. / 2005. Žilina, Vydavateľstvo EDIS, 2005. ISBN 80-8070-355-8.
  6. http://www.msys.sk/six-sigma.htm

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.