Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):42-45 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.9
Vplyv prijatia nového zákona o ochrane spotrebiteľa na postavenie spotrebiteľa na trhu elektronických komunikácií
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: September 30, 2009 Zobraziť citáciu
| ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Majerčáková, M. (2009). Vplyv prijatia nového zákona o ochrane spotrebiteľa na postavenie spotrebiteľa na trhu elektronických komunikácií. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 4(2), 42-45. doi: 10.26552/pte.C.2009.2.9
Referencie
- Zákon 397/2008, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov [Online]. [s.a.].[Citované 2009-1-12] Dostupné na: http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=208427&FileName=zz2008-00397-0208427&Rocnik=2008
- Zákon 250/2007 o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov [Online]. [s.a.].[Citované 2009-1-12] Dostupné: http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=207482&FileName=zz07-00250-0207482&Rocnik=2007
- Zákon 634/1992 o ochrane spotrebiteľa [Online]. [s.a.].[Citované 2009-1-12] Dostupné: http://www.strategie.sk/files/dokumenty/zakony/Ochrana_spotrebitela.pdf
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


