Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):38-43 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.7

Hľadanie medznej miery akceptácie internetovej reklamy v podmienkach vybraného zákazníckeho segmentu - I

Vladimíra Žiačková, Radovan Madleňák
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: March 30, 2010  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Žiačková, V., & Madleňák, R. (2010). Hľadanie medznej miery akceptácie internetovej reklamy v podmienkach vybraného zákazníckeho segmentu - I. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod5(1), 38-43. doi: 10.26552/pte.C.2010.1.7
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. DOUBRAVOVÁ, J.: Jak účinně propagovat služby v ČR a zahraničí?. In: Marketing magazine. Praha: Mladá fronta, a. s., 2009, č. 3, s. 28.
  2. KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing, a. s., Praha, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
  3. ŽIAČKOVÁ, V.: Identifikácia medznej miery akceptácie foriem internetovej reklamy pre vybraný zákaznícky segment, Diplomová práca, 117/2009 KS, Katedra spojov, ŽU Žilina, 2009
  4. MADLEŇÁK, R..: Elektronický obchod. Vydavateľstvo EDIS, Žilina, 2004. ISBN 80-8070-192-X.
  5. ROSTÁŠOVÁ, M.: Marketing v službách. Vydavateľstvo EDIS, Žilina, 2005. ISBN 80-8070-355-8.
  6. MADLEŇÁKOVÁ, L.: K problematike hodnotenia spokojnosti zákazníka, In: POSTPOINT 2005 : medzinárodná konferencia zástupcov poštových správ a univerzít, Katedra spojov, ŽU Žilina, Žilina 28. - 30. september 2005, ISBN 80-8070-454-6.

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.