Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):38-43 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.7
Hľadanie medznej miery akceptácie internetovej reklamy v podmienkach vybraného zákazníckeho segmentu - I
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: March 30, 2010 Zobraziť citáciu
| ACS | AIP | APA | ASA | Harvard | Chicago | Chicago Notes | IEEE | ISO690 | MLA | NLM | Turabian | Vancouver |
Žiačková, V., & Madleňák, R. (2010). Hľadanie medznej miery akceptácie internetovej reklamy v podmienkach vybraného zákazníckeho segmentu - I. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 5(1), 38-43. doi: 10.26552/pte.C.2010.1.7
Referencie
- DOUBRAVOVÁ, J.: Jak účinně propagovat služby v ČR a zahraničí?. In: Marketing magazine. Praha: Mladá fronta, a. s., 2009, č. 3, s. 28.
- KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing, a. s., Praha, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
- ŽIAČKOVÁ, V.: Identifikácia medznej miery akceptácie foriem internetovej reklamy pre vybraný zákaznícky segment, Diplomová práca, 117/2009 KS, Katedra spojov, ŽU Žilina, 2009
- MADLEŇÁK, R..: Elektronický obchod. Vydavateľstvo EDIS, Žilina, 2004. ISBN 80-8070-192-X.
- ROSTÁŠOVÁ, M.: Marketing v službách. Vydavateľstvo EDIS, Žilina, 2005. ISBN 80-8070-355-8.
- MADLEŇÁKOVÁ, L.: K problematike hodnotenia spokojnosti zákazníka, In: POSTPOINT 2005 : medzinárodná konferencia zástupcov poštových správ a univerzít, Katedra spojov, ŽU Žilina, Žilina 28. - 30. september 2005, ISBN 80-8070-454-6.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


