Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2010 (roč. 5), číslo 1

Reálny proces automatickej identifikácie tovarov a služieb a transferu poznatkov - RFID lab.

Peter Kolarovszki, Juraj Vaculík

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):1-7 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.1  

Metódy hodnotenia úspešnosti CRM systémov v podnikoch

Peter Mišák, Jana Šujanová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):8-17 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.2  

Využitie metód strategického manažmentu v podniku služieb

Jana Tulisová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):18-23 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.3  

Efektívnosť a optimalizácia v poštovej preprave, alebo "viac za menej"

Juraj Vaculík, Patrik Zelik

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):24-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.4  

Príspevok sa zaoberá možnosťami zvyšovania efektivity a optimalizácie v prostredí poštového trhu. Ukazuje na možnosti aplikácie Bussines inteligencie a dôležitosť správnej voľby pri softvérovom riešení.

RFID a jeho vnímanie spotrebiteľmi a podnikmi

Martin Vaško, Juraj Vaculík

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):28-32 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.5  

Klasifikácia alokačných modelov zariadení pre potreby výstavby a optimalizácie distribučných sietí

Daniel Zeman, Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):33-37 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.6  

Hľadanie medznej miery akceptácie internetovej reklamy v podmienkach vybraného zákazníckeho segmentu - I

Vladimíra Žiačková, Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):38-43 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.7