Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):43-48 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.7
Technológie M2M komunikácie
- Žilinská univerzita, fakulta PEDAS, Katedra spojov
Uverejnené: March 30, 2011 Zobraziť citáciu
Referencie
- MATEIDES A.: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania, 2. diel - metódy, EPOS, Bratislava, 2000, 255 str., ISBN 80-8057-224-0
- KORCHÁN T.: Aplikácia RFID v expresných službách. diplomová práca, Katedra spojov Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline, 2009
- Internetové zdroje, wikipedia
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


