Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):49-52 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.8

Služby a plány spoločnosti O2 Telefónica Slovensko

Juraj Vaculík, Michal Monoši
Žilinská univerzita, fakulta PEDAS, katedra spojov

Uverejnené: March 30, 2011  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Vaculík, J., & Monoši, M. (2011). Služby a plány spoločnosti O2 Telefónica Slovensko. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod6(1), 49-52. doi: 10.26552/pte.C.2011.1.8
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. http://www.sk.o2.com/o-nas/o-firme/telefonica-o2-slovakia
  2. http://www.komunikuj.sk/mobilne-sluzby/o2-prinasa-viacero-noviniek
  3. Vlcko, A.,: http://redakcia.blog.zive.sk/2010/03/sme-o-krok-vpredu-ceska-telefonica-o2-stale-nema-webovu-zakaznicku-zonu/, 5.3.2010
  4. TS: Telefónica O2 Slovakia získala v roku 2009 227 519 nových zákazníkov Publikované: 26.02.2010 / Tlačový servis PCR
  5. http://www.sk.o2.com/pre-vas/novinky/-/asset_publisher/7iCR/content/telefonica-o2
  6. http://www.sk.o2.com/pre-vas/novinky/archiv/2007/-/asset_publisher/QA7h/content/-vstup-o2-na-slovensky-trh-je-vitazstvom-slovenskeho zákazníka

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.