Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2013, 8(1):63-70 | DOI: 10.26552/pte.C.2013.1.9
Význam internej komunikácie vo vybranom poštovom podniku
- Žilinská Univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: March 30, 2013 Zobraziť citáciu
Referencie
- LEPILOVÁ, K.: Přesvědčivá komunikace manažera, Computer Press, a.s., Brno, 2008, 208 str., ISBN 978-80-251-2147-4
- VYMĚTAL, J.: Průvodce úspěšnou komunikací. Efektivní komunikace v praxi, Grada Publishing, Praha, 2008, 322 str., ISBN 978-80-247-2614-4
- http://www.amic.sk/nase-sluzby/interna-komunikacia
- http://www.aico.sk/sk/novinky/strategic-communication-management-summit-2012-londyn
- http://karierainfo.zoznam.sk/cl/1000160/1325016/Interna-komunikacia-na-Slovensku-je-v-plienkach
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


