Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2014, 9(2):1-8 | DOI: 10.26552/pte.C.2014.2.1
Atribúty úspešnej virálnej správy určenej pre študentov
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
The article is dedicated to the issue of viral marketing. Describes its historical development, its different types and evaluate its positive and negative aspects. The aim of this paper is based on a survey to identify the attributes of a successful viral messages designated for students.
Kľúčové slová: viral marketing, marketing, Word-of-mouth
Uverejnené: September 30, 2014 Zobraziť citáciu
Referencie
- RUSHKOFF, D.: Media virus!: Hidden agendas in popular culture. New York: Ballantine Books, 1996. str. 31. ISBN 03-453-977-46.
- Jurvetson, S. - Draper, T.: Viral Marketing. [online] 1.1.1997. [cit. 29.1.2010]. Dostupné na internete: http://www.dfj.com/news/article_26.shtml
- Vírusový, či virálny marketing. [online]. [cit. 2013-11.02]. Dostupné na internete: < http://www.wesolyaniolek.com/virusovy-ci-viralny-marketing/>.
- Virálny obsah na stránkach. [online]. [cit. 2013-11.01]. Dostupné na internete..
- KOTLER, P. Marketing v pohybu. Praha: Management Press, s.r.o.2007. 99 s. ISBN 978-80-7261-161-4.
- SCOTT, D. The Advanced Dictionary of Marketing. London:OUP Oxford, 2007. 167 s. ISBN 9780199286003.
- Godin, S.: Unleashing the Ideavirus. Chicago: Dearborn Trade Publishing, 2000. str. 13-32 ISBN 97-807-868-8717-0.
- Online marketing. [online]. [cit. 2013-11.02]. Dostupné na internete:
- Virálny marketing. [online]. [cit. 2013-11.02]. Dostupné na internete:
- RIPLOVÁ, K. (2006). Využitie viral marketingu ako účinného nástroja marketingovej komunikácie. In: Nové trendy marketingu. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, str. 156.
- Hnonline. [online]. [cit. 2013-11.02]. Dostupné na internete:
- Tvorba virálneho obsahu. [online]. [cit. 2014-13.03]. Dostupné na internete:
- Tajomstvá internet marketingu. [online]. [cit. 2014-05.04]. Dostupné na internete:
- GREGOVÁ, S.: Virálny marketing, diplomová práca, 2014. Žilinská univerzita v Žiline
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


