Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2014, 9(2):87-94 | DOI: 10.26552/pte.C.2014.2.12
Návrh zákazníckej karty pre poštového operátora
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Topics such as attracting and retaining customers is important for the company. This is related to the interest of various innovative technologies. One such may be the NFC. The first implementation of the deployment of NFC in the world has shown its benefits and gradually promoted in different areas. The main subject of the paper is to design a customer loyalty card-based NFC / RFID. The proposed system is designed for the operator, but is applicable to any service providers, retail or wholesale.
Kľúčové slová: NFC technológia, vernostné karty, marketing, RFID
Uverejnené: September 30, 2014 Zobraziť citáciu
Referencie
- Kovalíková A.: Návrh vernostnej karty v pošte s využitím technológie NFC, diplomová práca, Žilinská univerzita, fakulta PEDAS, KS, 2014
- KARLÍČEK, M. - KRÁL, P. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha : Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
- TELLIS, G. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada, 2000. ISBN 80-716-9997-7.
- Výročné správy pošty. [online]. [cit. 2014-02-24]. Dostupné na internete:
- Technológia NFC - čo to je? [online]. [cit. 2014-03-10]. Dostupné na internete: http://www.nfcmarketing.cz/co-je-nfc/
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


