Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):15-19 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.4

Internetový virálny marketing - moderná metóda získavania zákazníkov

Radovan Madleňák
Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: September 30, 2006  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Madleňák, R. (2006). Internetový virálny marketing - moderná metóda získavania zákazníkov. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod1(4), 15-19. doi: 10.26552/pte.C.2006.4.4
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ČOREJOVÁ, T.: K problematike cenových modelov v elektronických komunikačných službách. In: marketing a obchod 2004. Rok európskej integrácie. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen 2004, ISBN 80-89100-20-1
  2. HLAVENKA, J.: Internetový marketing. Computer Press, Praha, 2001. ISBN 80-7226-498-2
  3. KREMEŇOVÁ, I., ROSTÁŠOVÁ, M.: Marketing v službách : Marketingový informačný systém, 1. vyd. - V Žiline : Žilinská univerzita, 2005. - 110 s., AH 6,95, VH 7,28 : obr., tab. - ISBN 80-8070-358-2.
  4. MADLEŇÁK, R: Elektronický obchod, Žilinská univerzita v Žiline, Žilina, 2004, 160 str., ISBN 80-8070-192-X
  5. ŠVADLENKA, L.: Marketing v poštovních službách, První vydání. Univerzita Pardubice, 2006. ISBN 80-7194-714-8.
  6. VACULÍK, J.: Marketing v prostredí internetu, In: Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie KIT 2003, 26.-28. november 2003, Liptovský Mikuláš, Vojenská akadémia, 2003, ISBN 80-968711-4-5, s. 7-11.
  7. http://www.interval.cz

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.