Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(4):30-34 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.4.7
Postup plánovania kvality poštových služieb podľa Juranovej metodiky
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- ČOREJOVÁ, T. - ROSTÁŠOVÁ, M.: Diagnostický postup v manažérstve kvality v pošte. Žilina: EDIS - vydavateľstvo ŽU, 1999. 94s. ISBN 80-7100-619-X
- PLURA, J.: Plánovaní a neustálé zlepšování jakosti. Praha: Computer Press, 2001. 244 s. ISBN 80-7226-543-1
- www.ueapme.com
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


