Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):42-47 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.8
Parciálne členenie marketingových stratégií
- 1 Kinex Zilina, externý doktorand F-PEDAS
- 2 Katedra spojov, F-PEDAS, Žilinská univerzita v Žiline
Uverejnené: September 30, 2007 Zobraziť citáciu
Referencie
- KUPKOVIČ, M. A KOL.: Podnikové hospodárstvo, Sprint, Bratislava, 2002, 461 str., ISBN 80-88848-93-8
- HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing, 2. rozšírené a aktualizované vydanie, Grada Publishing a.s., Praha 2003, 204 str., ISBN 80-247-0447-1
- ĎAĎO, J., PETROVIČOVÁ, J., KOSTKOVÁ, M.: Marketing služieb, EPOS, Bratislava, 2006, 296 str., ISBN 80-8057-662-9
- KREMEŇOVÁ, I., ROSTÁŠOVÁ, M..: Marketing v službách, Marketingový informačný systém, EDIS, ŽU v Žiline, 2006, ISBN 80-8070-358-2
- ROSTÁŠOVÁ, M., KREMEŇOVÁ, I.: Marketing v službách, Algoritmy marketingových činností, EDIS, ŽU v Žiline, 2006, ISBN 80-8070-355-8
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


