Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(2):42-47 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.2.8

Parciálne členenie marketingových stratégií

Michal Martinka1, Iveta Kremeňová2
1 Kinex Zilina, externý doktorand F-PEDAS
2 Katedra spojov, F-PEDAS, Žilinská univerzita v Žiline

Uverejnené: September 30, 2007  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Martinka, M., & Kremeňová, I. (2007). Parciálne členenie marketingových stratégií. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod2(2), 42-47. doi: 10.26552/pte.C.2007.2.8
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. KUPKOVIČ, M. A KOL.: Podnikové hospodárstvo, Sprint, Bratislava, 2002, 461 str., ISBN 80-88848-93-8
  2. HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing, 2. rozšírené a aktualizované vydanie, Grada Publishing a.s., Praha 2003, 204 str., ISBN 80-247-0447-1
  3. ĎAĎO, J., PETROVIČOVÁ, J., KOSTKOVÁ, M.: Marketing služieb, EPOS, Bratislava, 2006, 296 str., ISBN 80-8057-662-9
  4. KREMEŇOVÁ, I., ROSTÁŠOVÁ, M..: Marketing v službách, Marketingový informačný systém, EDIS, ŽU v Žiline, 2006, ISBN 80-8070-358-2
  5. ROSTÁŠOVÁ, M., KREMEŇOVÁ, I.: Marketing v službách, Algoritmy marketingových činností, EDIS, ŽU v Žiline, 2006, ISBN 80-8070-355-8

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.