Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(4):29-32 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.4.6
Nekončiaca implementácia metódy Six Sigma v spoločnosti
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2008 Zobraziť citáciu
Referencie
- PANDE, P., NEUMANN, R. P., CAVANAGH, R. R.: Zavádíme metodu Six Sigma, Brno 2002
- TOŠENOVSKÝ, J.: Strategie Six Sigma s využitím Balanced Scorecard. Elektronická učebnica na CD. Ostrava. Dom techniky, 2003
- JANEČEK, Z.: Six Sigma trochu jinak, Svět jakosti 1, 2002
- HERGENRÖDER, E., BACHMANN, F., VACULÍK, J.: Marketing and quality attributes in different structure and services providing by consultant office. ŽU v Žiline. Ekonomicko-manžérske spektrum. ISSN 1337-0839. v tlači
- ROSTÁŠOVÁ, M., KREMEŇOVÁ, I.: Marketing v službách - Algoritmy marketingových činností. / 2005. Žilina, Vydavateľstvo EDIS, 2005. ISBN 80-8070-355-8.
- http://www.msys.sk/six-sigma.htm
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


