Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(4):33-37 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.4.7
Analýza služieb poskytovaných bankami k osobnému účtu klienta
- Žilinská univerzita, Fakulta PEDaS, Katedra KMaHI
Uverejnené: September 30, 2008 Zobraziť citáciu
Referencie
- BAVLNOVÁ, K.: Analýza služieb poskytovaných bankami k osobnému účtu klienta, Bakalárska práca, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta PEDaS, Katedra spojov, 2008.
- Štatistiky Slovenskej bankovej asociácie. [online], [citované 2008-04-17]. Dostupné na: < http://www.sbaonline.sk/files/subory/analyzy/verejne/monica-07.pdf>
- Etický kódex bánk. [online], [citované 2007-12-14]. Dostupné na
- Internetová stránka Slovenskej sporiteľne, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
- Internetová stránka Tatrabanky, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
- Internetová stránka Československej obchodnej banky, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
- Internetová stránka Všeobecnej úverovej banky, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
- Internetová stránka mBank, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


