Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2008, 3(4):33-37 | DOI: 10.26552/pte.C.2008.4.7

Analýza služieb poskytovaných bankami k osobnému účtu klienta

Lucia Švábová
Žilinská univerzita, Fakulta PEDaS, Katedra KMaHI

Uverejnené: September 30, 2008  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Švábová, L. (2008). Analýza služieb poskytovaných bankami k osobnému účtu klienta. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod3(4), 33-37. doi: 10.26552/pte.C.2008.4.7
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. BAVLNOVÁ, K.: Analýza služieb poskytovaných bankami k osobnému účtu klienta, Bakalárska práca, Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta PEDaS, Katedra spojov, 2008.
  2. Štatistiky Slovenskej bankovej asociácie. [online], [citované 2008-04-17]. Dostupné na: < http://www.sbaonline.sk/files/subory/analyzy/verejne/monica-07.pdf>
  3. Etický kódex bánk. [online], [citované 2007-12-14]. Dostupné na
  4. Internetová stránka Slovenskej sporiteľne, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
  5. Internetová stránka Tatrabanky, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
  6. Internetová stránka Československej obchodnej banky, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
  7. Internetová stránka Všeobecnej úverovej banky, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na
  8. Internetová stránka mBank, a.s. 2008. [online], [citované 2008-09-02]. Dostupné na

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.