Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(4):20-23 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.4.4
Hodnotenie poskytovateľov emailových služieb
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2009 Zobraziť citáciu
Referencie
- Wikipedia: otvorená encyklopédia: hodnotenie. Dátum poslednej úpravy 22. 11. 2008, 17:07 [citované 2009-04-27]Dostupné na: http://cs.wikipedia.org/wiki/Evaluace
- MADLEŇÁK, R., MADLEŇÁKOVÁ, L.: Analýza infiltrácie emailových schránok u vybraných poskytovateľov emailových služieb formou experimentu In: Postpoint 2009, zborník prednášok. - Žilina: Žilinská univerzita, 2009. - ISBN 978-80-554-0085-3. - S. 154-160.
- MADLEŇÁK, R.: Analýza foriem internetovej reklamy - e-mailová reklama, In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod, ISSN 1336-8281. - Roč. 1, č. 3 (2006), s. 28-33.
Prejsť k pôvodnému zdroju... - MADLEŇÁKOVÁ, L.: K problematike hodnotenia spokojnosti zákazníka, In: POSTPOINT 2005: medzinárodná konferencia zástupcov poštových správ a univerzít: zborník prednášok. - Žilina: Žilinská univerzita, 2005. - ISBN 80-8070-454-6.
- PAVLOVIČ, I.: Komparácia a hodnotenie poskytovateľov emailových služieb, diplomová práca, Katedra spojov, Žilinská univerzita v Žiline, 2009
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


