Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):18-23 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.3
Využitie metód strategického manažmentu v podniku služieb
- Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
Uverejnené: March 30, 2010 Zobraziť citáciu
Referencie
- SAKÁL, P. - PODSKĽAN,A.: Strategický manažment. Vydavateľstvo STU, Bratislava, 2004. ISBN 80-227-2153-0
- ŠTOFKOVÁ a KOL., J.: Manažment podniku. Žilinská Univerzita v Žiline, Žilina, 2007. ISBN 978-8070-713-2
- BELOHLÁVEK, F. - KOŠŤAN, P. - ŠULER, O. : Management. Computer Press, a.s, Brno, 2006. ISBN 80-251-039-X
- Princípy a prínosy Six Sigma [online]. [Citované 2009-02-22]. Dostupné na
- TULISOVÁ, J. : Strategický manažment ako podporný faktor rozvoja podniku, Diplomová práca 2008/2009
- ŠTOFKOVÁ, J. a kol.: Financie a finančné riadenie. Edis Žilinská Univerzita v Žiline, Žilina 2009. ISBN 978-80-554-0140-9
- ŠTOFKOVÁ, J., ŠTOFKOVÁ, K.: Modern knowledge transfer at universities. Madrid: ICERI 2009 proceedings cd, 2009. ISBN 978-84-613-2955-7
- Brabeck, R., Štofková, K.: Strategisches Management im postindustriellen Zeitalter = Wissensmanagement durch Information und Komunikation. In: Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod. Elektronický odborný časopis. Žilinská univerzita v Žiline, F PEDaS, Katedra spojov, III/2007. ISSN 1336-8281
Prejsť k pôvodnému zdroju...
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


