Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):39-43 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.5
Inovácie a znalostný manažment
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2010 Zobraziť citáciu
Referencie
- ŠTOFKOVÁ, J. a kol., Manažment podniku, vydavateľstvo EDIS, 2008, ISBN 978-8070-713-2
- WISSENSMANAGEMENT FORUM: An illustrated guide to Knowledge management, Graz, Austria, 2003
- ŠUJANOVÁ, J.; VÝBOCH, J.; REŠETOVÁ, K.: Informačný manažment. Bratislava: STU v Bratislave, 2007. 216 s. ISBN 978-80-227-2602-3.
- HORŇÁK F.: Inovačný manažment, prednášky, STU, Bratislava
- TUREKOVÁ, H.; MIČIETA, B.:Inovačný manažment, EDIS 2003, ISBN 80-8070-055-9
- http://www.systems-thinking.org/kmgmt/kmgmt.htm
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


