Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):49-52 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.8
Služby a plány spoločnosti O2 Telefónica Slovensko
- Žilinská univerzita, fakulta PEDAS, katedra spojov
Uverejnené: March 30, 2011 Zobraziť citáciu
Referencie
- http://www.sk.o2.com/o-nas/o-firme/telefonica-o2-slovakia
- http://www.komunikuj.sk/mobilne-sluzby/o2-prinasa-viacero-noviniek
- Vlcko, A.,: http://redakcia.blog.zive.sk/2010/03/sme-o-krok-vpredu-ceska-telefonica-o2-stale-nema-webovu-zakaznicku-zonu/, 5.3.2010
- TS: Telefónica O2 Slovakia získala v roku 2009 227 519 nových zákazníkov Publikované: 26.02.2010 / Tlačový servis PCR
- http://www.sk.o2.com/pre-vas/novinky/-/asset_publisher/7iCR/content/telefonica-o2
- http://www.sk.o2.com/pre-vas/novinky/archiv/2007/-/asset_publisher/QA7h/content/-vstup-o2-na-slovensky-trh-je-vitazstvom-slovenskeho zákazníka
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


