Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):53-62 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.9
Komparatívna analýza uplatňovania spoločensky zodpovedného podnikania vo vybraných poštových podnikoch
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: March 30, 2011 Zobraziť citáciu
Referencie
- ČOREJOVÁ, T., et al.: Ekonomika sietí. 2. vyd., Žilina: EDIS, 2010, 322 s. ISBN 978-80-554-0155-3.
- Výročné správy Slovenskej pošty, a. s. za roky 2006 - 2009.
- Austrian Post AG - Sustainability Report, 2009.
- Royal Mail Group Corporate Social Responsibility Report, 2008/09.
- Deutsche Post DHL - Corporate Responsibility Report, 2009/10.
- Swiss Post - Sustainability Report, 2009.
- Australia Post Corporate Responsibility Report, 2008/09.
- JAPAN POST GROUP, Annual Report, 2008, 2009.
- Social Responsibility Report - Canada Post, 2007-2009.
- La Poste - 2008 sustainable development overview.
- Magyar Posta - SUSTAINABILITY REPORT 2008.
- United States Postal Service - Sustainability Report, 2009.
- Posten Sweden - Posten's Sustainability Report, 2008.
- Posten Norden - Sustainability Report, 2009.
- Poste Italiane - Social report, 2007, 2008.
- THE POST DANMARK GROUP - Sustainability Report, 2008.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


