Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2013, 8(1):63-70 | DOI: 10.26552/pte.C.2013.1.9

Význam internej komunikácie vo vybranom poštovom podniku

Mariana Strenitzerová
Žilinská Univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika

Uverejnené: March 30, 2013  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Strenitzerová, M. (2013). Význam internej komunikácie vo vybranom poštovom podniku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod8(1), 63-70. doi: 10.26552/pte.C.2013.1.9
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. LEPILOVÁ, K.: Přesvědčivá komunikace manažera, Computer Press, a.s., Brno, 2008, 208 str., ISBN 978-80-251-2147-4
  2. VYMĚTAL, J.: Průvodce úspěšnou komunikací. Efektivní komunikace v praxi, Grada Publishing, Praha, 2008, 322 str., ISBN 978-80-247-2614-4
  3. http://www.amic.sk/nase-sluzby/interna-komunikacia
  4. http://www.aico.sk/sk/novinky/strategic-communication-management-summit-2012-londyn
  5. http://karierainfo.zoznam.sk/cl/1000160/1325016/Interna-komunikacia-na-Slovensku-je-v-plienkach

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.