Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2013, 8(1):88-91 | DOI: 10.26552/pte.C.2013.1.13
Niektoré aspekty finančného riadenia v podniku
- Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Slovenská republika
Uverejnené: March 30, 2013 Zobraziť citáciu
Referencie
- ĎAĎO, J., MATEIDES, A.: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania, 2. diel - metódy, EPOS, Bratislava, 2000, 255 str., ISBN 80-8057-224-0
- SYNEK M. et al.: Manažerská ekonomika. Praha: Grada Publishing 2007, 452 s.
- ŠTOFKOVÁ, J. a kol.: Financie a finančné riadenie. Žilina: Žilinská univerzita v Žiline 2012. ISBN 978-80-554-0418-9
- ŠTOFKOVÁ, J. a kol.: Manažment podniku. Žilina: Žilinská univerzita v Žiline 2011. ISBN 978-80-554-0418-9
- TIDD, J., BESSANT, J., PAVITT, K.: Řízení inovací. Bmo: Computer Press 2007. ISBN 978-80-251-1466-7
- ZAUŠKOVÁ, A.: Manažment inovačných aktivít na podporu podnikateľských služieb pre malé a stredné podniky. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene 2004. ISBN 80-228-1311-7
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


