Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2014, 9(1):52-58 | DOI: 10.26552/pte.C.2014.1.8

Nové formy elektronického marketingu a možnosti oslovenia zákazníkov

Katarína Teplická
Ústav podnikania a manažmentu, TU FBERG Košice, Park Komenského 19, 042 00 Košice

Elektronický marketing je nástroj, prostredníctvom ktorého môžu podnikateľské subjekty oslovovať svojich potenciálnych zákazníkov. Informačná doba si preto vyžaduje využívať nové formy elektronickej komunikácie aj v podnikateľskom prostredí. Podniky venujú zvýšenú pozornosť novým marketingovým nástrojom v rámci elektronickej komunikácie, ich význam neustále rastie a záujem zo strany potenciálnych zákazníkov má narastajúcu odozvu. V príspevku sa vzhľadom k vyššie uvedeným skutočnostiam budeme venovať výhodám jednotlivých marketingových nástrojov v oblasti elektronického marketingu a poukážeme na ich dôležitosť z hľadiska zvyšovania trhového podielu, konkurencieschopnosti, imidžu apod.

Kľúčové slová: e-marketing, facebook marketing, bluetooth marketing, email marketing

Uverejnené: March 30, 2014  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Teplická, K. (2014). Nové formy elektronického marketingu a možnosti oslovenia zákazníkov. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod9(1), 52-58. doi: 10.26552/pte.C.2014.1.8
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. ĎAĎO, J., MATEIDES, A.: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania. EPOS, Bratislava, 2000, 255 str.. ISBN 80-8057-224-0
  2. HUDÁKOVÁ, I.: Stratégia modrého oceánu - cesta k zvyšovaniu zisku. In: Zisk, č.2/2009, Poradca podnikateľa, Žilina, 2009. ISSN 1337-9151
  3. KÁDÁROVÁ, J., KÁDÁR,G.: Úloha inovácií pre rast konkurencieschopnosti podniku. In: Manažment - Teória, výučba a prax 2009. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl M. R. Štefánika, 2009 S. 145-151. ISBN 9788080403737
  4. KOŠTURIAK, J.: Vyvarujte sa chýb pri inováciách. In: Zisk, č.10/2010, Poradca podnikateľa, Žilina, 2010. ISSN 1337-9151
  5. STOLIČNÝ, P.: Nové možnosti marketingu ve výuce a praxi. In: Periodica Academica, VŠ Karla Engliše, Brno, ročník 6, číslo 1/2011 str.126-132 ISSN 1802-2626
  6. ŠKUTKOVÁ, J.: Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu. In: Zisk, č.10/2010, Poradca podnikateľa, Žilina, 2010. ISSN 1337-9151 Prejsť k pôvodnému zdroju...
  7. ŠUŠOL, J.: Sociálne a humánne kontexty elektronickej komunikácie. Vydavateľstvo Stimul, 1.vyd., Bratislava, 2009. ISBN 978-80-89236-67-1
  8. TEPLICKÁ, K., PAVOLOVÁ, H.: Manažérsky prístup v marketingu prostredníctvom koncepcie Kaizen. In: Manažér. Roč. 17, č. 1 (2012), s. 34-37, 2012. ISSN 1335-1729
  9. TURISOVÁ, R., KÁDÁROVÁ, J.: Zlepšovanie marketingových procesov pomocou metodiky Six Sigma. In: Modelování, simulace a optimalizace podnikových procesů v praxi : sborník z konference : 29. března 2011, Zlín. - Praha : ČSOP, 2011 P. 475-482. ISBN 978-80-260-0023-5
  10. VACULÍK, J.: História a vývojové trendy v oblasti elektronických komunikácií. In: Pošta, Telekomunikácia a Elektronický obchod. Žilinská univerzita, Žilina, roč. 5, číslo 3/2010, str.35-39. ISSN 1336-8281 Prejsť k pôvodnému zdroju...

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.