Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2014, 9(2):49-53 | DOI: 10.26552/pte.C.2014.2.7

Mapovanie podnikových procesov v poštovom podniku

Martina Kováčiková1, Eva Vojtková2
1 Katedra spojov, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
2 študent Katedry spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

The paper deals with the issue of process management, specifically focuses on the demonstration of processing the processes to the path diagrams. The issue of process management is closer specified to the processes in the area of collection and delivering of shipments.

Kľúčové slová: Process, Process management, Process Mapping, Improvement of business processes

Uverejnené: September 30, 2014  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Kováčiková, M., & Vojtková, E. (2014). Mapovanie podnikových procesov v poštovom podniku. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod9(2), 49-53. doi: 10.26552/pte.C.2014.2.7
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. BOROVSKÝ, J. MANAŽMENT ZMIEN - CESTA K RASTU KONKURENCIESCHOPNOSTI. BRATISLAVA: EUROUNION, 2005. 142 S. ISBN 80-88984-66-1.
  2. DŽUBÁKOVÁ,M. - KAPUSTA,J. - LICHNEROVÁ,L. Manažment kvality - Vybrané metódy zlepšovania kvality. Bratislava: EKONÓM, 2011. 140 s. ISBN 978-80-225-3198-6.
  3. FIALA, J. - MINISTR, J. Pruvodce analýzou a modelování procesu. Ostrava: VŠB - Technická univerzita, 2003. 110 s. ISBN 20-248-0500-6.
  4. HAMMER, M. AGENDA 21. PRAHA: MANAGEMENT PRESS, 2002. 62 S. ISBN 80-7261-074-0.
  5. ĎAĎO, J., MATEIDES, A.: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania, 2. diel - metódy, EPOS, Bratislava, 2000, 255 str., ISBN 80-8057-224-0
  6. ŘEPA, V. Procesně řizená organizace. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. 304 s. ISBN 978-80-247-4128-4.
  7. ŘEPA, V. Podnikové procesy. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 288 s. ISBN 978-80-247-2252-8.
  8. SVOZILOVÁ, A. Zlepšovaní podnikových procesu. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. 232 s. ISBN 978-80-247-3938-0.
  9. VEBER, J. a kol. Management - základy, prosperita, globalizace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. 700 s. ISBN 80-7261-029-5.
  10. VOJTKOVÁ, E.: Zlepšovanie podnikových procesov v oblasti vyberania a dodávania zásielok expresnej služby u vybraného poštového operátora, diplomová práca, Žilinská univerzita v Žiline 2014, vedúci práce: Kováčiková Martina

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.