Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2010 (roč. 5), číslo 2

Vybrané aspekty aplikácie metód PRINCE2 a MSP v projektovom a v programovom manažmente

Ľubomír Bombala, Viera Majerčíková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):1-11 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.1  

Optimalizácia výberu nástrojov komunikačného mixu podniku s využitím programu EXPERT CHOICE

Viera Frianová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):12-20 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.2  

Strategické riadenie ľudských zdrojov v podmienkach Slovenskej pošty

Kamila Jandzíková, Mariana Strenitzerová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):21-28 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.3  

Metodika testovania nezávislosti medzi kvalitatívnymi znakmi

Alena Košťálová, Oľga Zajasenská

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):29-38 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.4  

Inovácie a znalostný manažment

Milan Kubiček, Katarína Hrbáňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):39-43 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.5  

Možnosti obchodovania na burze 1/3

Zuzana Mičicová, Martina Kováčiková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):44-49 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.6  

Skúmanie produktivity pri inkase pohľadávok s využitím informačných a komunikačných technológií

Nikoleta Puchá

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):50-55 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.7  

Stanovení nákladů závazku univerzální poštovní služby

Libor Švadlenka, Jan Roth

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):56-64 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.8  

Popis rozhrania databankingu

Juraj Vaculík, Peter Benech

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):65-70 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.9  

V príspevku je predstavená technológia Databankingu ako tretej generácie elektronického bankovníctva a popis jej rozhrania, spolu s príkladmi zdrojových kódov. Technológia Databankingu je implementovaná ako XML Web služba.

Aplikácia internetu a mobilných technológii v marketingovej stratégii podniku

Juraj Vaculík, Lenka Trúchla

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):71-76 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.10  

Hľadanie medznej miery akceptácie internetovej reklamy v podmienkach vybraného zákazníckeho segmentu - II

Vladimíra Žiačková, Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(2):77-82 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.2.11