Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):14-21 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.3
Hodnotenie web dizajnu elektronického obchodu
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: September 30, 2012 Zobraziť citáciu
Referencie
- CÍBA, J.: Efekty elektronického obchodovania v podmienkach vybraného obchodného podniku: diplomová práca. Žilina: 2012, 94s.
- MADLEŇÁK, R. Elektronický obchod. Žilina: EDIS, 2004. 162 s. ISBN 80-8070-192-X.
- Interné materiály Vallens, s.r.o., 2012
- CistySvet.SK [online]. [cit. 2012-13-10]. Dostupné na internete:
- W3C. [online]. [cit. 2012-13-10]. Dostupné na internete
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


