Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):14-21 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.3

Hodnotenie web dizajnu elektronického obchodu

Jakub Cíba
Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina

Uverejnené: September 30, 2012  Zobraziť citáciu

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Cíba, J. (2012). Hodnotenie web dizajnu elektronického obchodu. Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod7(2), 14-21. doi: 10.26552/pte.C.2012.2.3
Stiahnuť citáciu

Referencie

  1. CÍBA, J.: Efekty elektronického obchodovania v podmienkach vybraného obchodného podniku: diplomová práca. Žilina: 2012, 94s.
  2. MADLEŇÁK, R. Elektronický obchod. Žilina: EDIS, 2004. 162 s. ISBN 80-8070-192-X.
  3. Interné materiály Vallens, s.r.o., 2012
  4. CistySvet.SK [online]. [cit. 2012-13-10]. Dostupné na internete:
  5. W3C. [online]. [cit. 2012-13-10]. Dostupné na internete

Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.