Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):81-85 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.12
Výpočet vzorky respondentov v marketingovom prieskume pri jednoduchom a viacstupňovom delení
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Článok je zameraný na určenie efektívneho rozdelenia vzorky v marketingovom výskume pri jednoduchom a viacstupňovom delení. Na praktickom príklade si ukážeme výpočet vzorky a vplyv jej rozdelenia do vrstiev na konečnú chybu výberu.
Uverejnené: September 30, 2012 Zobraziť citáciu
Referencie
- KOTLER, P. a kol. Principles of Marketing. New Jersey, USA: Prentice Hall, 1998. ISBN 0-13-262254-8.
- Statistics tutorial. [online]. [s.a.]. [cit. 2011-01-17]. Dostupné na internete:
- Calculating the sample size. [online]. [s.a.]. [cit. 2011-03-27]. Dostupné na internete:
- ŠTOFKOVÁ, J. a kol., Manažment podniku, EDIS, Žilinská univerzita v Žiline, 2007
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


