Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2014, 9(2):68-78 | DOI: 10.26552/pte.C.2014.2.10
Význam sociálnych sietí v marketingovej komunikácii podnikov
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra ekonomiky, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Marketing strategies are currently changing because of new resources that they use. Internet in its early days was the primary source of information, but today his role is significantly changed, it is still evolving and transforming. With the emergence and rapid rise in popularity of social networking has changed the marketing tools and that is why social media marketing arose.
Kľúčové slová: social media, social network, social media marketing
Uverejnené: September 30, 2014 Zobraziť citáciu
Referencie
- AUSTIN, A.: Why small business need social media? [online] Dostupné na: ˂http://www.elirose.com/2011/06/why-small-business-need-social-media/˃
- HOLBOVÁ, P. Akademická prokrastinace na sociálním webu Facebook.com. 2010. [online]. Dostupné na: ˂http://is.muni.cz/th/274194/fss_b/akademicka_prokrastinace_na_facebook.com.pdf˃
- IVERY, J. 2014. Study: How Marketers Optimize Their Social Content. In B2B Marketing Mentor. June 16, 2014. [online], [cit. 2014-09-09]. Dostupné na: ˂http://b2b-marketing-mentor.softwareadvice.com/study-how-marketers-optimize-social-content-0614/˃
- IVO: Sociálne siete v SR, [on line], [cit. 2014-12-10]. Dostupné na internete.
- JANOUCH, V.: Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
- MADLEŇÁK, R.: Elektronické obchodovanie. Žilina, 1. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita, 2010. - 217 s. ISBN 978-80-554-0237-6
- MAKULOVÁ, S.: Význam sociálnych sietí pri marketingu a obchode firmy. [online]. 2014. Dostupné na: ˂http://www.elet.sk/?marketing-socialnych-medii&sprava=vyznam-socialnych-sieti-pri-marketingu-a-obchode-firmy-cast-3˃
- MURÁR, P.: Marketing na Twitteri. 1. vyd. Bratislava: Web Support, 2011. ISBN 978-80-9708-149-8.
- ORGONÁŠ, J.: Sociálne siete vo svete: Facebook rozhodne nemá monopol. [online]. 2013. Dostupné na: ˂http://www.itnews.sk/2013-10-07/c157253-socialne-siete-vo-svete-facebook-rozhodne-nema-monopol?page=2˃
- SAFKO, L., BRAKE, D.: The social media bible: Tactics, Tools and Strategies for Business Success. 2. vyd. New Jersey: John Willey and Sons, 2010. ISBN 978-04-7041-155-1.
- SCOTT, D.M.: Nové pravidlá marketingu a PR: Ako efektívne využívať sociálne siete a média, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov. 1. vyd. Bratislava: Eastone Books, 2010. ISBN 978-808-109-1490.
- SHIH, C.: Vydělávejte na facebooku: Jak využít sociální síte k oslovení nových zákazníku, vytvoření lepších produktu a zvýšení prodejů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2833-6.
- SMITHOVÁ, TREADAWAY: Marketing na Facebooku, Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3337-8.
- SOCIAL MEDIA CROWDS ANALYSIS: Worldwide Social network Users 2013 - Growth deciling constantly every year till 2017, [on line], [cit. 2014-8-10]. Dostupné na internete.
- STUDY: 27 % Of time Online In The USA Is Spent On Social Networking, [on line], [cit. 2014-8-10]. Dostupné na internete.
- ŠLEHOFER, L.: Social media marketing pro budování komunity zákazníku. In Symbio Blog. [online]. Dostupné na: ˂http://symbio.cz/clanky/social_media_marketing_pro_budovani_komunity_zakazniku.html˃
- TRIPOD. Lycos.com. [online]. Dostupné na: ˂http://www.tripod.lycos.com/˃
- VINCOS BLOG: World map of Social Networks,[on line], [cit. 2014-9-10]. Dostupné na internete < http://vincos.it/world-map-of-social-networks/>.
- WEINBER, T.: The new community rules: Marketing on social web. 1. vyd. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2009. ISBN 978-596-15681-7.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


