Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(3):22-27 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.3.4
Analýza vývoja trhu s informačno - komunikačnými technológiami a jeho štruktúra
- Katedra spojov, F-PEDAS, Žilinská univerzita v Žiline
Uverejnené: September 30, 2006 Zobraziť citáciu
Referencie
- KREMEŇOVÁ, I. - ROSTÁŠOVÁ, M.: Marketing v službách Marketingový informačný systém. EDIS, ŽILINA, 2005. ISBN 80-8070-358-2
- Interný materiál Nemeckej pošty, a.s.
- Vlastimil K. Vyskočil, Ondřej Štrup - "Podporné procesy a znižovanie režijných nákladov (facility management)"
- MADLEŇÁK, R.: Elektronický obchod, EDIS ŽU Žilina, 2004, ISBN 80-8070-192-X
- MAJERČÁKOVÁ, M.: Technológia telekomunikácií, 1. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita, 2003. - 166 s., AH 10,38, VH 10,86 : obr., tab. - ISBN 80-8070-159-8.
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


