Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2010, 5(1):28-32 | DOI: 10.26552/pte.C.2010.1.5
RFID a jeho vnímanie spotrebiteľmi a podnikmi
- Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta Prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra spojov, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
Uverejnené: March 30, 2010 Zobraziť citáciu
Referencie
- VETHMAN, A.J.: RFID and costumers, What European costumers think about radio frequency identification and the implications for business, Capgemini, dostupné na http://www.capgemini.com/news/2005/Capgemini_European_RFID_report.pdf
- SAP Slovensko, RFID - technológia blízkej budúcnosti, AT&P journal 9/2005, dostupné na www.atpjournal.sk/casopisy/atp_05/pdf/atp-2005-09-20.pdf
- VAŠKO, M., VACULÍK, J.: Ekonomika RFID; Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod III/2009, str. 73-77, Žilina 2009, ISSN 1336-8281
Prejsť k pôvodnému zdroju... - GLOVER, B., BHATT, H.: RFID Essentials, O'Reilly Media, Sebastopol 2006, ISBN 0-596-00944-5
- DAS, R., HARROP, P.: RFID Forecasts, players and opportunities 2009 - 2019, IDTechEx 2009, dostupné na http://www.idtechex.com/research/reports/rfid_forecasts_players_and_opportunities_2009_2019_000226.asp
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


