Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2014, 9(2):33-41 | DOI: 10.26552/pte.C.2014.2.5
Zlepšenie stratégie firmy na základe analýzy zoraďovania lokálnych výsledkov v Google
- Katedra kvantitatívnych metód a hospodárskej informatiky, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 1, 010 26 Žilina
The paper deals with the analysis and quantification of some characteristics of firms that may affect ranking of firms in local search using the search domain Google. Confirmation and quantification of the impact of some qualitative and quantitative characteristics of the firm can be used to formulate recommendations for improving corporate strategy of the firm for acquiring new customers.
Kľúčové slová: Google search, Electronic commerce, Ranking in Google
Uverejnené: September 30, 2014 Zobraziť citáciu
Referencie
- ANDĚL, J.: Základy matematické statistiky, MatfyzPress, Praha, ČR, 2011, 358 str., ISBN 978-80-7378-162-0
- STANKOVIČOVÁ, I., VOJTKOVÁ, M.: Viacrozmerné štatistické metódy s aplikáciami, Iura Edition, Bratislava, 2007, 261 str., ISBN 978-80-8078-152-1
- ŠOLTÉS, E.: Regresná a korelačná analýza s aplikáciami, Iura Edition, Bratislava, 2008, 287 str., ISBN 978-80-8078-163-7
Tento článok je publikovaný v režime otvoreného prístupu k vedeckým informáciam (Open Access), ktorý je distribuovaný pod licenciou Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), ktorá umožňuje distribúciu, reprodukciu a zmeny, ak sa pôvodna práca riadne ocitovaná. Distribúcia, reprodukcia alebo zmeny, ktoré nie sú v súlade s podmienkami tejto licencie, nie sú povolené.


