Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2009 (roč. 4), číslo 2

SEO - optimalizácia pre vyhľadávače

Petra Bachanová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):1-5 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.1  

Postavenie spoločnosti DHL na trhu Freight Forwardingu

Ľubomír Bombala

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):6-9 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.2  

Širokopásmový prístup v Slovenskej republike - porovnanie s krajinami EÚ

Juraj Fabuš

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):10-16 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.3  

Marketingová komunikácia - významný nástroj marketingového inštrumentária štátnej vysokej školy

Viera Frianová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):17-22 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.4  

Úverové možnosti malých a stredných podnikov

Pavel Kaštánek

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):23-25 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.5  

Zobrazenie nákladov v nákladovom controllingu prostredníctvom účtovníctva

Lucia Krátka

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):26-30 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.6  

Identifikácia kľúčových faktorov pre vytvorenie užívateľsky orientovanej web aplikácie

Iveta Kremeňová, Zuzana Hnátová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):31-37 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.7  

Článok sa zaoberá otázkami súvisiacimi s návrhom kľúčových faktorov pre úspešne vytvorenie užívateľsky orientovanej web aplikácie. Poukazuje na spôsoby ich identifikácie, zdroje informácií a vlastný obsah jednotlivých kategórií. Kategóriami kľúčových faktorov boli navrhnuté: Vyhľadateľnosť, Zobraziteľnosť, Home page a Navigácia, ktoré sú ďalej dekomponované a usporiadané do tabuľkovej formy. Ďalej sú v článku uverejnené výsledky testovania niektorých webových aplikácií na základe nových identifikovaných kľúčových faktorov. Testovanie bolo realizované na vybratej vzorke web stránok na Katedre spojov.

Knowledge management and its signification for organization success

Milan Kubiček

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):38-41 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.8  

Vplyv prijatia nového zákona o ochrane spotrebiteľa na postavenie spotrebiteľa na trhu elektronických komunikácií

Margita Majerčáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):42-45 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.9  

Nové služby portálu verejnej správy

Margita Majerčáková, Radoslav Holka

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):46-49 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.10  

Implementácia RFID systémov v prostredí SCM

Ivan Michálek, Juraj Vaculík

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):50-58 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.11  

Ohrozuje svetová finančná kríza eurozónu?

Anna Paďourová, Mária Mičeková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):59-61 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.12  

Nové smery v meraní firemnej výkonnosti

Mariana Strenitzerová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):62-71 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.13  

Liberalizace evropského poštovního trhu

Libor Švadlenka, Jan Roth

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):72-77 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.14  

Databanking - tretia generácia elektronického bankovníctva

Juraj Vaculík, Peter Benech

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):78-82 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.15  

V príspevku je predstavená technológia Databankingu ako tretej generácie elektronického bankovníctva a popis jej rozhrania, spolu s príkladmi zdrojových kódov. Technológia Databankingu je implementovaná ako XML Web služba.

RFID middleware v poštových službách

Martin Vaško, Juraj Vaculík

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2009, 4(2):83-87 | DOI: 10.26552/pte.C.2009.2.16