Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2006 (roč. 1), číslo 2

Die Langfristigen Geschäftlichen Erfolge Des Unternehmens - Kundernorientiertes Handeln

Thomas Bader, Iveta Kremeňová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):1-5 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.1  

Voraussetzungen für ein innovatives Mobilitätsmanagement mittels Location Based Services (LBS)

Stephan Baumann

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):6-12 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.2  

Analýza konkurencie v odvetví poštových služieb

Iveta Kremeňová, Jana Palková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):13-17 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.3  

Analýza foriem internetovej reklamy - bannery

Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):18-25 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.4  

Cenová regulácia v sektore poštových služieb

Lucia Madleňáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):26-33 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.5  

Ochrana spotrebiteľa na telekomunikačnom trhu

Margita Majerčáková, Anna Paďourová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):34-43 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.6  

Podpora predaja vybraných expresných doručovateľských spoločností

Miriam Močková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):44-49 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.7  

Neexistencia univerzálne doporučiteľného modelu globálneho voľného trhu

Michal Moravčík

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):50-57 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.8  

Poštová výhrada a liberalizácia na európskom poštovom trhu

Mária Rostášová, Miroslav Báťka

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):58-63 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.9  

Vymedzenie a špecifiká sieťových odvetví

Jaroslava Sedláková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):64-67 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.10  

RFID in Postal and Courier Services

Libor Švadlenka

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):68-74 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.11  

Aspekty realizácie elektronického obchodu

Juraj Vaculík

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):75-79 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.12  

Význam segmentácie pri hodnotení kvality služby z pohľadu zákazníkov spoločnosti Slovak Telecom

Stanislava Valovičová, Lucia Vrábelová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):80-85 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.13  

Práca s alternatívnym znakom

Oľga Zajasenská

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2006, 1(2):86-90 | DOI: 10.26552/pte.C.2006.2.14