Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2007 (roč. 2), číslo 3

Problematik der Studiengebühren - Dargestellt am Beispiel der Bundesrepublik Deutschland

Rudolf Brabeck

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):1-9 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.1  

Strategisches Management im Postindustriellen Zeitalter = Wissensmanagement Durch Information und Kommunikation

Rudolf Brabeck, Katarína Štofková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):10-14 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.2  

Odbytové stratégie zamerané na marketingovú komunikáciu

Viera Frianová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):15-24 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.3  

CRM procesy a možnosti ich informatizácie

Milan Kubina, Viliam Lendel

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):25-31 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.4  

Analýza a návrh algoritmu pre výber pripojenia do siete internet

Radovan Madleňák, Petra Senková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):32-37 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.5  

Mobilná pošta - nástroj pre plnenie kvalitatívnych požiadaviek univerzálnej poštovej služby

Lucia Madleňáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):38-43 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.6  

E-government v SR

Margita Majerčáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):44-54 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.7  

Európsky doživotný dôchodok

Mária Mičeková, Martina Kováčiková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):55-59 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.8  

Štandard európskeho výskumu

Anna Paďourová, Tatiana Čorejová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):60-63 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.9  

Investičné riziko

Lucia Tokarčíková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):64-67 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.10  

Marketingový komunikačný mix ako súčasť podnikovej komunikácie

Jaroslava Vidová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2007, 2(3):68-74 | DOI: 10.26552/pte.C.2007.3.11