Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2012 (roč. 7), číslo 2
Simulačný model skladového hospodárstva
Lukáš Achimský, Veronika Achimská
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):1-6 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.1 
Článok poukazuje na možnosti využitia metódy simulácie pri riešení skladového hospodárstva, čo je jednou z hlavných úloh podnikov realizujúcich svoje podnikanie v prostredí internetového obchodu s tovarmi. V článku je tiež navrhnutý jednoduchý algoritmus na výstavbu simulačného modelu, ktorý môže napomôcť zodpovedať na základné otázky týkajúce sa riadenia skladového hospodárstva.
Porovnanie podnikateľských prostredí Slovenskej, Českej a Poľskej republiky z pohľadu daňovej politiky
Magdaléna Brezániová, Zuzana Štofková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):7-13 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.2 
Hodnotenie web dizajnu elektronického obchodu
Jakub Cíba
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):14-21 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.3 
Segmenty a nástroje predaja zákazníckej bázy firemných zákazníkov poštového podniku
Pavol Dydňanský, Radovan Madleňák
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):22-25 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.4 
Změna procesů a vztahů státu k občanovi pomocí egovernmentu
Marcela Hrdá, Iveta Kremeňová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):26-29 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.5 
Vývoj, predikcia a využitie ukazovateľov podnikateľského prostredia pre skvalitnenie poštových služieb
Alena Košťálová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):30-38 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.6 
Služby poskytovateľov freewebemailových služieb
Radovan Madleňák, Lucia Madleňáková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):39-46 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.7 
Hodnotenie postavenia poštových podnikov na trhu poštových služieb
Lucia Madleňáková
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):47-57 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.8 
Analýza využívania služieb egovernmentu v SR
Lucia Madleňáková, Radovan Madleňák
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):58-69 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.9 
Functioning of Polish Postal Services Market During the Financial Crisis
Paweł Mrowiec
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):70-74 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.10 
Since Poland joined the European Union, the market of postal services has been gradually adapted as well as liberalized in accordance with EU requirements. The liberalization process means that the scope of services restricted for the public operator has been reduced and the number of other postal operators has increased. The current economic crisis has had a considerable impact on the postal services market what can be proved by recent financial reports published by Poczta Polska S.A. (The Polish Postal Service) - the public operator. It also seems that despite major organizational changes made in Poczta Polska S.A., the direction of these changes...
Úroveň poskytovania poštových elektronických služieb v oblasti ePOST
Bystrík Nemček, Iveta Kremeňová, Rita Tornyaiová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):75-80 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.11 
Výpočet vzorky respondentov v marketingovom prieskume pri jednoduchom a viacstupňovom delení
Ivan Stríček
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):81-85 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.12 
Článok je zameraný na určenie efektívneho rozdelenia vzorky v marketingovom výskume pri jednoduchom a viacstupňovom delení. Na praktickom príklade si ukážeme výpočet vzorky a vplyv jej rozdelenia do vrstiev na konečnú chybu výberu.
Elektronický obchod a ochrana osobných údajov
Viera Šukalová, Pavel Ceniga
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):86-92 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.13 
Analýza vplyvu vybraných faktorov na výšku mzdy zamestnancov v Žilinskom kraji
Lucia Švábová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):93-100 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.14 
Vývoj trhu elektronických komunikácií na Slovensku
Juraj Zachar, Petra Kunertová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):101-108 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.15 
Článok opisuje vývoj elektronických komunikácií na Slovensku. Oblasť elektronických komunikácií je na Slovensku rozdelená na tri čiastkové trhy: trh pevných sietí, trh mobilných sietí a trh širokopásmového prístupu. Spoločne tieto tri čiastkové trhy vytvárajú jednotný trh elektronických komunikácií, na ktorom pôsobia jednotliví prevádzkovatelia elektronických komunikačných sietí a poskytovatelia elektronických komunikačných služieb. V článku je tiež popísaný vývoj jednotlivých trhov elektronických komunikácií.
Analýza úrovne inovácií poštových služieb vybraných poštových operátorov
Bystrík Nemček, Iveta Kremeňová, Rita Tornyaiová
Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2012, 7(2):109-115 | DOI: 10.26552/pte.C.2012.2.16 

