Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod, 2011 (roč. 6), číslo 1

Elektronický podpis a možnosti jeho využitia - faktory vplývajúce na jeho využívanie

Juraj Fabuš

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):1-5 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.1  

Possible areas of application of the Geographic information system in Postal traffic

Biljana Grgurović, Slavica Štrbac

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):6-13 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.2  

Daň z príjmov právnických osôb vo vybraných krajinách

Lucia Krátka

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):14-23 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.3  

Akceptácia internetovej reklamy z pohľadu vybraných segmentov

Radovan Madleňák

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):24-31 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.4  

Rozhodovacie kritéria pri výbere poskytovateľa poštových služieb

Lucia Madleňáková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):32-37 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.5  

Porovnanie prístupu k ekonomickej regulácii letiskových poplatkov v SR a ČR

Alena Novák Sedláčková, Lenka Doubravová

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):38-42 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.6  

Technológie M2M komunikácie

Juraj Vaculík, Tomáš Korchán

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):43-48 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.7  

Služby a plány spoločnosti O2 Telefónica Slovensko

Juraj Vaculík, Michal Monoši

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):49-52 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.8  

Komparatívna analýza uplatňovania spoločensky zodpovedného podnikania vo vybraných poštových podnikoch

Vladimíra Žiačková

Pošta, telekomunikácie a elektronický obchod 2011, 6(1):53-62 | DOI: 10.26552/pte.C.2011.1.9